Monday, November 9, 2009

Jamuan Perpisahan Tingkatan 5 dan 6 Atas


Hari ini adalah hari yang sungguh istimewa bagi kebanyakan guru kerana dapat menikmati pelbagai juadah yang disediakan oleh para pelajar. Pelajar-pelajar tingkatan 5 dan 6 atas yang bakal menduduki peperiksaan SPM dan STPM mengadakan jamuan perpisahan kelas masing-masing. Kelas saya, tingkatan 5 Arif turut tidak ketinggalan mengadakan jamuan perpisahan. Meskipun sambutannya sederhana namun kesungguhan mereka bekerjasama menjayakan jamuan tersebut membuat perasaan saya sedikit sebak. Semoga jamuan ini meninggalkan memori indah sebelum tiba detik perpisahan. Beginilah beberapa gelagat pelajar dan guru yang sempat dirakam melalui lensa kamera.










Saya juga telah menghadiri jamuan perpisahan tingkatan 6 Atas Arif, 6 Atas Dinamik dan 5 Fasih. Kelas-kelas ini merupakan anak didik saya bagi subjek Pengajian Am dan Bahasa Melayu. Saya doakan semoga anda semua berjaya dalam peperiksaan yang bakal menjelang.







0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template