Sunday, October 5, 2008

Selamat Hari Raya AidilFitri



Meskipun hari ini masuk hari kelima kita meraikan Aidilfitri namun masih belum terlambat untuk saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua rakan, pelajar dan tetamu yang mengunjungi laman blog ini. Tahun ini saya menyambut Hari Raya Aidilfitri di Kampung isteri saya di Kuala Pilah Negeri Sembilan. Saya kembali ke Tawau semalam dan esok akan kembali meneruskan tugas apabila sekolah dibuka selepas sambutan Aidilfitri. Apapun Sambutan Hari Raya kali ini disambut sederhana namun meriah. Sempat juga saya beraya hingga ke Batu Pahat Johor dan Banting Selangor selain Kuala Pilah dan Seremban mengunjungi sanak saudara dan sahabat handai. Semoga ikatan kekeluargaan dan persaudaraan dapat dieratkan. Kepada semua Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template